• [ اطلاعیه های کشوری ]
    • [ اطلاعات پروژه ها ]
      -- قم

    • قابل توجه تمامی طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور

      اطلاعیه شماره 21 مسکن (تمدید فراخوان مشارکت در طرح جامع مسکن)

      کد: 4088
      ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
      قابل توجه کلیه طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور:
      زمان مشارکت در طرح جامع مسکن تا 15 خرداد ماه 94 تمدید شد.
      اطلاعیه شماره 21 مسکن (تمدید فراخوان مشارکت در طرح جامع مسکن)

       

       

       

      اداره کل مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای اجرای طرح جامع مسکن از تمامی طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور جهت مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آورد.

      تمامی طلاب و روحانیون محترم می توانند مطابق با مفاد مندرج در تصویر ذیل در زمان مقرر شده (تا 15 خرداد ماه 1394) جهت اجرای این طرح مشارکت نموده و مرکز خدمات حوزه های علمیه را در این امر یاری نمایند.

       

       

      -------------------------------------------------------------

      .:نحوه تکمیل فرم خود اظهاری:.

      مرحله اول: ابتدا به سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه های علمیه (سخا) به آدرس service.csis.ir مراجعه نموده و همانند تصویر زیر با وارد کردن نام کاربری (کد مرکز) و رمز عبور وارد محیط کاربری خود در سامانه سخا شوید.


      مرحله دوم: همانند شکل زیر به قسمت خدمات مسکن مراجعه نمائید.


      مرحله سوم: در این مرحله همانند تصویر زیر با انتخاب گزینه فرم خود اظهاری مسکن وارد صفحه مطالعه فرم مذکور خواهید شد.



      مرحله چهارم: در این مرحله متن توافقنامه برای شما نمایان خواهد شد که شما طلبه عزیز پس از مطالعه متن توافقنامه و مشاهده شماره تلفن همراه و ایمیل ثبت شده از حضرتعالی در پذیرش مرکز خدمات، درصورتیکه که تغییراتی در شماره تلفن همراه و ایمیل نمایش داده شده رخ داده است می توانید از طریق لینک پذیرش موجود در صفحه اقدام به اصلاح اطلاعات بنمائید و در صورتیکه اطلاعات مورد تأیید شما بود همانند شکل زیر با زدن تیک مشخص شده و انتخاب گزینه مرحله بعد به صفحه اصلی فرم خود اظهاری وارد شوید.


      مرحله پایانی: در این مرحله با مطالعه بخش اول فرم (قسمتی که در تصویر ذیل با کادر قرمز رنگ مشخص شده است) که نمایشی از اطلاعات موجود شما در پذیرش مرکز خدمات می باشد، می توانید اقدام به پاسخ به سئوالات مطروحه در بخش دوم فرم (قسمتی که در تصویر ذیل با کادر آبی رنگ مشخص شده است) پاسخ داده و با زدن دکمه ثبت و تأیید کد رهگیری نهایی را دریافت نمائید. و با دریافت کد رهگیری مشارکت شما در این طرح به طور صحیح ثبت خواهد شد. لازم بذکر است در صورتی که اطلاعات نمایش داده شده از شما روحانی محترم در پذیرش مرکز در قسمت قرمز رنگ همین صفحه مغایرتی وجود دارد حتما از طریق لینک پذیرش که در بالای این صفحه موجود می باشد اقدام به اصلاح و بروزرسانی اطلاعات پذیرشی خود نمائید.

       





      مهدی
      25/12/1394  11:41
      پاسخ 0 0
      باسلام.طرح مسکن کار مبارکی است امیدواریم باجدیت تمام ادامه یابد.بااحترام
      تیموری
      03/03/1394  00:09
      پاسخ 1 0
      سلام علیکم،لطفا در مورد جزئیات طرح مسکن توضیحات جامعی بفرمایید،ومن الله توفیق
      مهدی
      28/02/1394  15:52
      پاسخ 6 2
      سلام
      انسانی به بزرگواری حاج اقا ربانی در مسولین ندیدم واقعا خداوند سلامتی و روزی با برکت به ایشان بدهد در سیه امام عصر عج
      گری
      04/01/1394  12:33
      پاسخ 0 0
      شماره ملی پدرم را بلد نیستم چکار کنم
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      02/03/1394  13:36
      0 0
      باسلام
      در صورتی که از خانواده طلاب مرحوم می باشید می توانید با مراجعه به ثبت احوال کد ملی پدر مرحومتان را دریافت نمائید.
      ناشناس
      29/12/1393  01:35
      پاسخ 0 0
      سلام کسانی که خانه های مسکن مهر راتحویل گرفتند و فقط مشکل قسط وامهای گرفته شده شان را دارند غیر از وام خود بانک مسکن که 25 میلیون است اینها هم جزو کسانیکه خانه ندارند هم محسوب میشوند ؟
      اگر کسی بخواهد در همین خانه مسکن مهر بنشیند ایا حوزه برای وامهاوقرضهایی که دارد کمک میکند یا نه ؟
      ممنون و متشکر
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      02/03/1394  13:35
      0 0
      باسلام
      در صورتیکه تا کنون از وام معاونت مسکن و تأمین اجتماعی استفاده ننموده اید می توانید در خواست خود را جهت دریافت وام معاونت مسکن به دفتر معاونت مسکن و تأمین اجتماعی ارائه نمائید.
      بی خانمان
      15/12/1393  12:11
      پاسخ 0 0
      فرم ثبت نام داردکه اگرزمین یاخانه فرسوده داشتی میدادی ماخونه بسازیم؟اگه گزینه بله رو انتخاب کنی میگه خوب حالاکجاداری؟خونه هس یازمین؟اگرم گزینه خیر روانتخاب کنی پیش خودشون میگن پس بروخوش باش ازین بی اعتمادی به ما!! به نظرم این قسمت فرم باید اصلاح بشه واول بپرسه زمین یاخونه فرسوده داری یانه؟بعد اگه جواب بله بود بگه بما میدی خونه بسازیم یانه؟وچچی داری زمین یاخونه فرسوده. ظل عالی متعالی
      غفرانی پناه
      14/12/1393  23:28
      پاسخ 0 0
      برای مشکل مسکن همسر روحانیون مرحوم چه برنامه ای دارید
      حافظ صادقی
      11/12/1393  18:23
      پاسخ 23 5
      سلم علیکم لطفاً شرایط و مزایایش را بیشتر توضیح دهید.
      ومن الله التوفیق
      مصطفی
      11/12/1393  16:52
      پاسخ 0 0
      وقتی قرا نیست واسه طلبه ها توی شهر قم خونه بسازید پس ثبت نام چیه؟؟؟؟؟؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      02/03/1394  13:32
      0 0
      باسلام
      از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات در راستای طرح جامع مسکن می باشد و تمام برنامه ریزی های در این زمینه در راستای طرح جامع انجام خواهد شد و به همین دلیل از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات منوط به مشارکت شما طلبه عزیز در این طرح می باشد. لازم بذکر است که این مرحله فقط جهت اعلام حضور طلاب می باشد و همچنین اداره کل مسکن مرکز خدمات با دریافت پاسخ های شما طلاب محترم می تواند برنامه ریزی آتی خود را بهتر و سریتعر عملیاتی کند.
      طلبه
      11/12/1393  12:50
      پاسخ 0 0
      با سلام
      بنده 10 سال است در قم زندگی میکنم و مشغول به تحصیل هستم, ولی متاسفانه شرایط خرید مسکن را نداشته ام.امید آن داشتم که حوزه مقدسه مثل عنایتی که برای اولین پروژه های طلاب داشت برای ما هم در این زمان داشته باشند ولی طبق اظهار نظر کارشناسان مرکز غیر از اینکه مانند بازار آزاد قرار است عمل نمایید پروژه های برای امثال حقیر که 10 سال در قم زندگی کرده و دغدغه مسکن دارم واقع در قم پروژه ای در نظر گرفته نمیشود و قرار است به محل صدور شناسنامه افراد نظر شود.مسئولین عزیز و خدوم اینجانب و امثال بنده فغالیت تبلیغی خود را فراتر از مرزهای استان قم دنبال میکینم ولی محل زندگی بنده و امثال بنده باید قم باشد.حداقل شرایط ما اینگونه ایجاب میکند.باز در پایان از زحمات بی وقفه شما عزیزان سپاسگزاریم
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      02/03/1394  13:30
      0 0
      باسلام
      ان شاءا... که بتوانیم حداکثر حمایت را از جامعه روحانیت که در سطح پایین درآمدی قرار دارند به عمل بیاوریم.
      سید دانیال
      10/12/1393  14:51
      پاسخ 0 1
      عرض سلام و وقت بخیر
      در اولین ورود من به اکانتم به فرم ویرایش اطلاعات هدایت میشم که در تب تحصیلات با اینکه تمام موارد لازم را هم پر می کنم این تب تأیید نمی شود و در نهایت قادر به تکمیل فرم مسکن نیستم. لطفا راهنمایی بفرمایید
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:18
      0 1
      باسلام
      طلبه گرامی با شماره 31200-025 بخش پشتیبانی سامانه سخا تماس حاصل نمائید.
      ali
      09/12/1393  17:59
      پاسخ 0 1
      با سلام
      من فرم خود اظهاری را قبلا ثبت نام کرده ام 20اسفند تا 29 باز هم فرم خود اظهاری ÷ر میشد یا نه ثبت نام مسکن صورت میگیرد؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:13
      0 1
      باسلام
      طلبه گرامی برای هر طلبه یکبار مشارکت در این طرح و تکمیل فرم خوداظهاری کفایت می کند به شرط آنکه پس از تکمیل فرم خوداظهاری و ثبت آن کد رهگیری دریافت کرده باشید.
      اما در خصوص ثبت نام مسکن با توجه به اطلاعات پذیرشی هر طلبه و متناسب با هر پروژه معرفی شده به طلابی که شرایط شرکت در آن پروژه را داشته باشند فراخوان انجام خواهدشد.
      محمود
      08/12/1393  18:01
      پاسخ 1 1
      سلام
      با تشکر از برنامه پیشنهادی شما
      سوال: این فرم وقتی پرشد شما می خواهید چیکار کنید؟
      درنظر دارید منزل برای طلاب بسازید؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:12
      1 1
      باسلام
      از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات در راستای طرح جامع مسکن می باشد و تمام برنامه ریزی های در این زمینه در راستای طرح جامع انجام خواهد شد و به همین دلیل از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات منوط به مشارکت شما طلبه عزیز در این طرح می باشد. لازم بذکر است که این مرحله فقط جهت اعلام حضور طلاب می باشد و همچنین اداره کل مسکن مرکز خدمات با دریافت پاسخ های شما طلاب محترم می تواند برنامه ریزی آتی خود را بهتر و سریتعر عملیاتی کند.
      هادی
      07/12/1393  22:02
      پاسخ 0 1
      سلام علیکم
      لطفا در مورد گزینه های پروژه های مسکن مرکز، خانه های سازمانی و وام ساخت و ودیعه توضیح بفرمایید.مثلا مشخص است مسکن مرکز و خانه های سازمانی کجا واقع اند؟ با تشکر.
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:11
      0 1
      باسلام
      1.مشارکت یعنی اینکه مرکز یک پروژه ی مسکونی را تعریف کرده و طلاب آورده خود را واریز نمایند و وام هم روی واحد گرفته شده و واحد ها ساخته و تحویل شود.
      2. خانه سازمانی یعنی اینکه برخی از طلاب توانایی پرداخت آورده اولیه و اقساط وام های سنگین را ندارند و خواهان خانه سازمانی برای مدتی می باشند تا بتوان به تحصیل، تحقیق و غیره بپردازند.
      3. وام ساخت و ودیعه یعنی اینکه برای طلاب محترم در خصوص ساخت، خرید، تعمیر و گسترش مسکن وام تهیه شده تا در جهت حمایت از مسکن دار شدن طلاب استفاده شود.
      علی
      06/12/1393  01:13
      پاسخ 0 1
      با عرض سلام و خدا قوت آیکون فرم خوداظهاری مسکن در پروفایل بنده نمایش داده نمی شود.تکلیف من چیست؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:10
      0 1
      باسلام
      شرایط شرکت در این طرح برای طلاب محترم عبارتند از: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال . در صورت داشتن شرایط مذکور و عدم مشاهده گزینه فرم خوداظهاری در بخش خدمات مسکن با شماره 31200-025 بخش پشتیبانی سامانه سخا تماس حاصل نمائید.
      مهدی
      05/12/1393  20:20
      پاسخ 0 1
      با سلام
      لطفا توضیح دهید که آیا این طرح شامل مالکین مسکن -اعم از وحدهای واگذار شده ی حوزه، مهر و یا ... (اگر طلبه ای بخواهد برای فرزند کودک و یا نوجوانش اقدام کند) - هم می شود و یا صرفا متعلق به طلاب معیلِ بدون مسکن است.
      ممنون و الحمد لله رب العالمین.
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      31/02/1394  13:09
      1 1
      باسلام
      این طرح برای طلاب محترم که دارای شرایط: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال هستند می باشد در هر دو صورت فاقد مسکن و دارای مسکن می بایست در این طرح شرکت کنند.
      ناشناس
      05/12/1393  10:08
      پاسخ 3 2
      بسم الله باسلام کسانیکه قبلا شرکت کرده اند ومسکن دریافت کرده اند میتوانند مجددا شرکت کنند یانه ؟
      قاسم ذبیحی
      04/12/1393  13:53
      پاسخ 1 1
      در مورد طرح خوداظهاری مسکن لطفا اینها را توضیح دهید تا متوجه شو یم و بهتر انتخاب کنیم:
      1-مشارکت در پروژه های مسکن مرکز؟
      2-خانه های سازمانی؟
      3-ودیعه؟
      باتشکر
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:52
      0 1
      باسلام
      1.مشارکت یعنی اینکه مرکز یک پروژه ی مسکونی را تعریف کرده و طلاب آورده خود را واریز نمایند و وام هم روی واحد گرفته شده و واحد ها ساخته و تحویل شود.
      2. یعنی اینکه برخی از طلاب توانایی پرداخت آورده اولیه و اقساط وام های سنگین را ندارند و خواهان خانه سازمانی برای مدتی می باشند تا بتوان به تحصیل، تحقیق و غیره بپردازند.
      3. اینکه برای طلاب محترم در خصوص ساخت، خرید، تعمیر و گسترش مسکن وام تهیه شده تا در جهت حمایت از مسکن دار شدن طلاب استفاده شود.
      محمود
      04/12/1393  01:43
      پاسخ 0 1
      باسلام وادب وخسته نباشید
      در ایکون بنده قسمت فرم خود اظهاری یافت نشد متاسفانه بخش مورد نظر وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید
      باتشکر
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:51
      0 1
      باسلام
      شرایط شرکت در این طرح برای طلاب محترم عبارتند از: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال . در صورت داشتن شرایط مذکور و عدم مشاهده گزینه فرم خوداظهاری در بخش خدمات مسکن با شماره 31206444-025 تماس حاصل نمائید.
      م.پ
      03/12/1393  20:49
      پاسخ 0 1
      باسلام:بنده ازوام مسکن برای شخصی دیگراستفاده کردم {برایش گرفتم}حال میتوانم ازطرح مسکن شمااستفاده کنم"الآن فاقدخانه ومستاجرهستم"
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:50
      1 1
      باسلام
      خیر، در صورتی که وام 4 درصدی دولتی دریافت کرده باشید فرم ج شما قرمز شده است و دیگر خدمات مسکن مرکز به شما تعلق نخواهد گرفت.
      مهاجر
      03/12/1393  14:52
      پاسخ 0 1
      سلام خواهران طلبه که متاهل هستند و مسکن ندارند میتوانند ثبت نام کنم.برای انها طرحیدارید?
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:46
      0 1
      باسلام
      خیر، شرایط شرکت در این طرح برای طلاب محترم عبارتند از: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال
      عبداله
      03/12/1393  14:32
      پاسخ 0 1
      سلام، آیا این طرح شامل خانم هایی که همسرانشون طلبه بودن ولی الان فوت شدن هم میشه؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:45
      0 2
      باسلام
      بله، طرح جامع مسکن شامل خانواده طلاب مرحوم نیز می شود.
      محمود
      02/12/1393  23:46
      پاسخ 0 1
      با عرض سلام و خسته نباشید مدیریت محترم سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه های علمیه لینک خدمات مسکن برای ما با کد کاربری 276638 فعال نمی باشد با تشکر./
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:45
      0 2
      باسلام
      در این خصوص شما طلبه عزیز می بایست با پشتیانی سامانه سخا تماس حاصل نمائید. شماره تماس پشتیبانی سامانه سخا: 31206444-025
      جواد
      02/12/1393  22:17
      پاسخ 0 1
      سلام علیکم
      بنده اطلاعات رو پر میکنم ولی در نهایت که میخوام کلید ثبت رو بزنم error میده،دلیلش چی میتونه باشه؟چندین بار هم امتحان کردم.
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:44
      0 2
      سئوال تکراری است.
      ---طلبه
      02/12/1393  14:15
      پاسخ 0 2
      با سلام، مزیت این طرح چیست؟ یعنی میخواین که به طلاب خانه سازمانی بدهند؟ من که نفهمیدم یعنی چه میشه راهنمایی بفرمایید. با تشکر
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:41
      0 1
      باسلام
      از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات در راستای طرح جامع مسکن می باشد و تمام برنامه ریزی های در این زمینه در راستای طرح جامع انجام خواهد شد و به همین دلیل از این به بعد تمامی خدمات مسکن مرکز خدمات منوط به مشارکت شما طلبه عزیز در این طرح می باشد. لازم بذکر است که این مرحله فقط جهت اعلام حضور طلاب می باشد و همچنین اداره کل مسکن مرکز خدمات با دریاف پاسخ های شما طلاب محترم می تواند برنامه ریزی آتی خود را بهتر و سریتعر عملیاتی کند.
      مهدی
      30/11/1393  21:58
      پاسخ 0 1
      با سلام و خسته نباشیدممنون از اینکه به فکر طلاب هستید چندسال بود که منتظر شروع دوباره ساخت مسکن از طرف مرکز خدمات بودیم-من فرم رو پر کردم و در مرحله آخر که تایید رو می زنم می ره تو صفحه ارور اشکال از چیه؟
      ناشناس
      30/01/1394  13:40
      0 1
      با سلام
      سئوال تکراری است.
      ابوالفضل پرون
      30/11/1393  09:45
      پاسخ 1 1
      باسلام بنده مشخصات را پر نمودم به مرحله بعد نمی رود.
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:39
      0 1
      باسلام
      لطفا در پاسخ به سئوالات مطرح شده دقت بیشتری بعمل آورید. اگر تمامی سئوالات را بدرستی پاسخ دهید سامانه بدون هیچ گونه مشکلی درخواست شما را ثبت خواهد گرد.
      کاربر مهمان
      30/11/1393  02:03
      پاسخ 0 1
      سلام
      باز هم مثل همیشه خواهران طلبه از این امتیاز محرومند چرا؟ بعضی از خانمها سرپرست خانواده هستن اونا چکار بکنن
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:38
      1 0
      باسلام
      در حال حاضر خدمات مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه فقط شامل طلاب برادر می شود و در خصوص طلاب خواهر برنامه ای در دست اقدام نمی باشد.
      حسینی
      29/11/1393  13:03
      پاسخ 0 1
      باسلام وخسته نباشیدبنده بعدازتکمیل مراحل مربوط به فرم خود اظهاری درپایان که بایستی قسمت ثبت واتمام شود رو کلیک کردم متاسفانه چندمرحله هم تکرارکردیم ولی باخطامواجه شد وکدرهگیری نداد لطفا جناب مدیرپیگیری فرماییداگرمشکل مربوط به سیستم شماست حداقل مراجعه کنندگان سردرگم نشوند
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:37
      0 0
      باسلام
      لطفا در پاسخ به سئوالات مطرح شده دقت بیشتری بعمل آورید. اگر تمامی سئوالات را بدرستی پاسخ دهید سامانه بدون هیچ گونه مشکلی درخواست شما را ثبت خواهد گرد.
      آشنا
      29/11/1393  11:37
      پاسخ 0 3
      با سلام
      چرا از این طرح های مسکن برای طلاب غیر ایرانی هم نمیگذارید
      به خدا طلاب غیر ایرانی هم مشکل مسکن دارند
      با تشکر
      محمد
      28/11/1393  23:05
      پاسخ 1 2
      در مرحله آخر با وجود تکمیل کردنتمام گزینه ها
      سیستم میگه همه موارد رو کامل کن
      این یعنی چی؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:34
      0 1
      باسلام
      لطفا در پاسخ به سئوالات مطرح شده دقت بیشتری بعمل آورید. اگر تمامی سئوالات را بدرستی پاسخ دهید سامانه بدون هیچ گونه مشکلی درخواست شما را ثبت خواهد گرد.
      سیدزاده
      28/11/1393  09:29
      پاسخ 0 2
      سلام علیکم. ثبت نام مسکن طلاب کی شروع می شود. آیا اهل سنت هم شامل طرح مسکن هستند
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      30/01/1394  13:33
      0 2
      باسلام
      ثبت نام مسکن طلاب محترم به صورت استانی در دستور کار اداره کل مسکن مرکز خدمات قرار دارد و به طلاب با توجه به اطلاعات پذیرشی آنان اطلاع رسانی می شود.
      بله خدمات مسکن مرکز به طلاب اهل سنت نیز تعلق می گیرد اگر پروژه ای در خصوص این دسته از طلاب محترم تعریف شود در سریعترین زمان ممکن اطلاع رسانی خواهد شد.
      مجتبی
      27/11/1393  21:59
      پاسخ 37 7
      سلام وخدا قوت
      امروزه جامعه نیاز جدی به آرامش وکمال معنوی دارد ووظیفه این امر مهم طبق تصریح ایات وروایات بر دوش روحانیون میباشد حال اگر این قشر خودش در آرامش بسرنبرد وصاحب عزت نباشد .ودچار سر خوردگیهای اجتماعی شود نمیتواتند جامعه ای چنین پر تلاطم را آرام کند.واین مطلب نباید با توکل وتوسل خلط شود.
      وکسانی که برای عزت روحانیون تلاش میکنند در واقع برای عزت اسلام وکمال جامع میکوشند
      اجرشان با خداوند وامام زمان
      سایبان
      25/11/1393  21:07
      پاسخ 7 8
      با سلام. بنده مراحل ثبت نام را تا آخر انجام دادم اما زمانی که کلید تایید نهایی را می زنم پیغام خطا می دهد و وقتی مجددا وارد سایت می شوم میبینم ثبت نام انجام نشده است. مشکل از کجاست؟
      امین
      23/11/1393  11:25
      پاسخ 2 0
      با سلام و خسته نباشید .. فرم خود اظهاری در پرونده ما وجود ندارد.
      چه کنیم؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      01/02/1394  14:23
      1 0
      باسلام
      تمامی طلاب محترم جهت شرکت در این طرح می بایست دارای شرایط: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال باشند
      علی
      22/11/1393  16:51
      پاسخ 32 4
      با سلام وخسته نباشید من قبلا در مسکن مهر که تحت ساخت یه تعاونی عمومی و با حضور افراد متفرقه است تبت نام کرده ام اما متاسفانه با وجود گذتن 7 سال هنوز با وجود وعده های فراوان وبا دریافت هزینه دوبرابری تاکنون به ما تحویل نداده اند و هنوز هم علی الحساب محاسبه می کنند با این وجود ایا میشود که بنده در این طرح بسیار خوب شرکت کنم و مبلغ ÷رداخت شده به مسکن مهر را در این طرح جریان بندازم
      با تشکر
      ناشناس
      21/11/1393  20:30
      پاسخ 2 0
      با سلام
      چرا این طرح های مسکن شامل طلاب غیر ایرانی نمی شود؟
      با این وضع گرانی و وضعیت بسیار بد اجاره ها تمامی طلاب محترم ایرانی و غیر ایرانی دچار مشکل جدی هستند.
      با تشکر از زحمات شما مسئولین محترم.
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      01/02/1394  14:22
      0 2
      باسلام
      روحانی گرامی در حال حاضر برای طلاب محترم غیر ایرانی برنامه ای در دست اقدام نمی باشد ان شاءا... در صورتی که در آینده برنامه ای در این خصوص از طرف این معاونت ابلاغ شود در سریعترین زمان ممکن اطلاع رسانی خواهد شد.
      مرتضی
      21/11/1393  10:06
      پاسخ 2 2
      با سلام، این فراخوان متوجه کسانی که در پردیسان (مسکن مرکز خدمات) ساکن هستند هم می شود؟
      پاسخ کارشناس مسکن مرکز خدمات
      01/02/1394  14:21
      2 1
      باسلام
      این طرح برای طلاب محترم که دارای شرایط: مرد، متأهل، ایرانی، غیر شاغل، دارای پرونده فعال هستند می باشد در هر دو صورت فاقد مسکن و دارای مسکن می بایست در این طرح شرکت کنند.
      مهرافروز
      21/11/1393  00:49
      پاسخ 29 6
      سلام علیکم
      برنامه بسیار خوب و کارسازی می باشد در صورت که صحت در عمل ثابت شود.
      خدا شما مسئولین و خدمتگذاران به این نظام را خیر دهد که به فکر معاش طلاب و روحانیون هستید.
      بدون شک بزرگترین و عمده ترین مشکل طلاب و روحانیون بحث مسکن می باشد ...
      ان شاالله روزی برسد که این مسئله دیگر نامش مشکل نباشد و همه طلاب و روحانیون با خیال آسوده به تحصیل و معاش و تبلیغ و تربیت خانواده بپردازند.
      بنده در این طرح جامع شرکت کردم, امیدوارم رفع مشکل شود.
      وفقکم الله
      التمس منکم الدعا
      75998
      20/11/1393  09:26
      پاسخ 13 5
      سلام علیکم
      فرم خود اظهار در پورتال ما یافت نشد
      چرا؟
      جزاکم الله خیرا
      پاسخ کارشناس مسکن
      20/11/1393  14:10
      13 6
      با سلام
      به دلیل برز مشکل فنی در اجرای فرم خوداظهاری تا ساعت 10 مشکلاتی در اجرای این طرح به وجود آمد. طلاب و و روحانیون محترم می توانند با مراجعه به سامانه سخا در این طرح مشارکت کنند.
      بهمن داودی
      19/11/1393  12:18
      پاسخ 9 3
      طلبه استان اردبیل هستم ببخشید می خواستیم درمورد فراخوان مشارکت درطرح جامع مسکن اطلاتی به ما بدهید
      اسماعیل صادقی