مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • کاهش مراجعات به مرکز خدمات سیستان و بلوچستان در رزمایش خدمات غیرحضوری

      کد: 23619
      ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      زاهدان/ رزمایش دوم خدمات غیرحضوری از تاریخ 29 مهر ماه 99 هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز خدمات سیستان و بلوچستان و نمایندگی ایرانشهر آغاز شد و تاکنون ادامه دارد و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های لازم، مراجعات حضوری طلاب و روحانیون به مرکز کاهش محسوسی پیدا کرده است.
      کاهش مراجعات به مرکز خدمات سیستان و بلوچستان در رزمایش خدمات غیرحضوری

      حجت الاسلام مهدی نژاد در گفتگو با روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌های ستاد مرکز خدمات در اجرای رزمایش خدمات غیرحضوری، گفت: مرکز خدمات درصدد آن است که با اعمال محدودیت‌های کرونایی و پیشگیری‌های بهداشتی و همچنین غیرحضوری کردن خدمات خود، گامی مؤثر در کاهش شیوع بیماری کرونا برداشته باشد.
      وی با اشاره به تمدید رزمایش و موفقیت‌آمیز بودن آن گفت: مجموع مراجعات حضوری در مرکز خدمات سیستان و بلوچستان کاهش محسوسی پیدا کرده است.
      مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران مرکز در جهت توجیه و آگاه‌سازی جامعه هدف نسبت به انجام غیرحضوری خدمات، افزود: اطلاع‌رسانی‌ها از طریق نصب پوسترهای رزمایش و درج اطلاعیه در کانال روابط عمومی استان و سایر ظرفیت‌های رسانه‌ای مرتبط با طلاب و روحانیون صورت گرفت.
      مدیرکل مرکز خدمات سیستان و بلوچستان در ادامه، ارائه خدمات غیرحضوری، توسط کارکنان این مرکز را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: هم‌زمان با آغاز مرحله دوم رزمایش غیرحضوری، کارکنان این مرکز نیز به منظور ارتقای خدمت رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را در زمینه‌ پاسخ به تماس‌های تلفنی افزایش دادند.
      وی افزود: غیر حضوری کردن خدمات مرکز، باعث کاهش هزینه تردد طلاب، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان، امکان رسیدگی مطلوب‌تر به مشکلات و نیز عدم گسترش ویروس کرونا تا زمان ریشه‌کنی آن می‌شود.
      لازم است ذکر شود، بر اساس این طرح، طلاب و روحانیون محترم می‌توانند انواع خدمات مرکز را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود. لذا، در طول دوره برگزاری رزمایش پذیرش ارباب رجوع حضوری متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.
      نسبت به موارد احتمالی پیش بینی نشده، در سامانه خدمات اینترنتی (بخش ارتباط با طلبه) تدبیر لازم در نظر گرفته شده است و کاربران پاسخگویی تلفنی (سامانه 31200-025) راهنمای افراد خواهند بود.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.