مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات مطرح کرد؛

      پایان رزمایش رمضانی «خدمات غیر حضوری» در مرکز خدمات/ پاسخگویی به درخواست‌ها در کمتر از یک روز

      کد: 21605
      ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اعلام محک خوب فرآیندی و نرم‌افزاری در جریان رزمایش رمضانی «ارائه خدمات غیرحضوری» این مرکز تصریح کرد: سرعت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده طلاب در این رزمایش از میانگین 6 روز به کمتر از 7 ساعت رسید.
      پایان رزمایش رمضانی «خدمات غیر حضوری» در مرکز خدمات/ پاسخگویی به درخواست‌ها در کمتر از یک روز

      حجت الاسلام و المسلمین مهدوی در گفتگویی با اشاره به این که این رزمایش از اول ماه مبارک رمضان در استان قم و از یازدهم این ماه در سایر استان‌ها با رمز «یا کریم اهل بیت (ع)» آغاز شد، خاطر نشان کرد: این رزمایش با اهدافی مانند «شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود در سامانه‌های مرکز خدمات»، «فرهنگ‌سازی و آشنا کردن بیشتر جامعه هدف در استفاده از ابزارهای غیرحضوری» و همچنین «آشنایی بیشتر مجموعه کارکنان مرکز با امور فناوری اطلاعات و ارائه این خدمات در بستر غیر حضوری» به اجرا گذاشته شد.
      وی افزود: البته اذعان داریم که اهدافی مانند فرهنگ سازی غیرحضوری کردن خدمات، هدفی طولانی مدت است و ان شاء الله تمرکز بر این هدف در غیر از زمان رزمایش هم ادامه خواهد داشت.
      مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه همچنین بیان داشت: در مدت برگزاری این رزمایش، بیش از 14 هزار درخواست غیرحضوری طلاب و روحانیون در سامانه ثبت شد و تلاش ما و همکاران بر این بود تا با حداکثر سرعت به این درخواست‌ها پاسخ داده شود.
      وی اضافه کرد: در این مدت 40 مورد اصلاحی در فرآیندها و برای ارتقای سیستم‌های غیرحضوری مرکز شناسایی شد که 30 مورد از آن‌ها در همین ایام رزمایش اصلاح شد.
      حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ادامه داد: البته 25 مورد دیگر هم شناسایی شده که فعلاً امکان غیرحضوری کردن آن‌ها نیست که این موارد هم برای بهبود بخشیدن روند فرآیندها در دست بررسی است.
      مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اعلام محک خوب فرآیندی و نرم‌افزاری در جریان رزمایش رمضانی «ارائه خدمات غیرحضوری» این مرکز تصریح کرد: سرعت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده طلاب در این رزمایش از میانگین 6 روز به کمتر از 7 ساعت رسید.
      وی با بیان این که شعار امسال مرکز خدمات، «هدفمندسازی و غیرحضوری کردن خدمات» است تصریح کرد: ان شاء الله پیگیری این شعار در قالب غیر رزمایش هم ادامه می‌یابد و این مسیر با جدیت بیشتری دنبال می‌شود که در این راستا، تصمیم گرفتیم تا کارگروه رزمایش به کارگروه خدمات غیرحضوری تغییر نام دهد و جلسات هماهنگی ماهانه آن ادامه پیدا کند.
      مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سپس تأکید کرد: ضرورت تبدیل برخی فرآیندهای حضوری به فرآیندهای غیرحضوری، ارتقای نرم‌افزارها، آموزش و فرهنگ‌سازی مخاطبان و جامعه هدف و همچنین دسترسی بیشتر طلاب و روحانیون به این ابزارها ازجمله اهداف مهم این اداره کل است که همچنان با جدیت پیگیری می‌شود.
      وی همچنین از تولید برخی ابزارها و نرم‌افزارهای تکمیلی در جریان برگزاری رزمایش خبر داد و گفت: تداوم استفاده از این ابزارها و نرم‌افزارها و البته ارتقای دائمی آن‌ها از مواردی است که توسط همکاران این اداره کل دنبال خواهد شد.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.