مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی در مرکز خدمات برگزار شد

      کد: 21599
      ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی همراه با معرفی رابطان برتر روابط عمومی مرکز خدمات برگزار شد.
      مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی در مرکز خدمات برگزار شد

      به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات در سخنانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی همکاران روابط عمومی مرکز خدمات در ستاد و مراکز استانی تبریک گفت.
      وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها منعکس کننده زحمات و خدمات همکاران مرکز و طلاب در زمینه‌های کارآفرینی، فرهنگی و جهادی هستند، گفت: روابط عمومی جایگاه ویژه‌ای در همه نهادها دارد و باید این جایگاه در مرکز خدمات و در مراکز استانی بیش از پیش تقویت شود.
      مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در برهه‌ها و حوادث گوناگون گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که روابط عمومی‌های مرکز به‌خوبی زحمات و فعالیت‌های همکارانمان در مراکز استانی را منعکس کردند که قابل تقدیر است.
      وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در حوادث مختلف کشور مانند سیل، زلزله و شیوع کرونا در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم بودند گفت: روابط عمومی مرکز خدمات می‌تواند با انعکاس این فعالیت‌ها، نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه داشته باشد.
      حجت الاسلام رحمانی مهر گفت: اگر مردم بدانند که اکثریت طلاب با شهریه‌های اندک چه خدمات بزرگی انجام می‌دهند مطمئناً نگاه آنان به طلاب متفاوت خواهد شد.

      در ادامه این مراسم حجت الاسلام نامنی رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات با بیان اینکه همکاران روابط عمومی در پیشانی ارتباط با مردم و مخاطبین مرکز هستند، گفت: رابطان روابط عمومی مرکز خدمات باید طوری رفتار کنند که طلاب آنان را امین خود بدانند.
      وی با اشاره به اینکه روابط عمومی در متن مدیریت هر سازمانی قرار دارد و نه در حاشیه، گفت: یکی از قابلیت‌های روابط عمومی انعکاس برخورد مخاطب با خدمات مرکز است، روابط عمومی باید بازخوردها را به خوبی تحلیل کرده و به مدیران مرکز منتقل کند.
      رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات گفت: در ایام مقابله با کرونا مراکز استانی مرکز خدمات در خدمت‌رسانی به مردم به خوبی تلاش کردند و برخی استان‌ها توانستند هنرمندانه این فعالیت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.
      در پایان این مراسم، حجج اسلام آبادگر از استان گیلان، شاملی از استان تهران، سعدی از استان سیستان و بلوچستان، زاهدی از استان فارس، ارباب از خراسان شمالی و حیدری از همدان و آقایان محمد رضا کمالی نیا از خراسان رضوی، عبدالهی از خراسان جنوبی، سید علی وکیلی از کاشان و سید نورالدین موسوی از زنجان به عنوان رابطان برتر روابط عمومی مرکز خدمات معرفی شدند.

      گفتنی است، رابطان روابط عمومی مرکز خدمات در سراسر کشور از طریق ویدئو وب در این مراسم شرکت کردند.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.