مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات خبر داد

      امکان پاسخ‌گویی آفلاین در مرکز مشاوره تلفنی سلامت

      کد: 15738
      ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
      معاونت سلامت/ دکتر یوسفی فرد گفت: حوزویان می‌توانند پاسخ سؤالات پزشکی خود را به صورت آفلاین از مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات دریافت کنند.
      امکان پاسخ‌گویی آفلاین در مرکز مشاوره تلفنی سلامت

      دکتر یوسفی فرد در گفتگو با روابط عمومی مرکز خدمات با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه هرچه بیشتر و بهتر خدمت‌رسانی در حوزه مرکز مشاوره تلفنی سلامت، نرم‌افزار جامع پرسش و پاسخ «صندوق صوتی» برای پاسخ‌گویی آفلاین به پرسش‌های طلاب، روحانیان و خانواده محترم ایشان راه‌اندازی شده است.
      مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات افزود: درصورتی‌که تماس گیرنده در صف انتظار یکی از حوزه‌های مشاوره قرار بگیرد، به صورت دلخواه و اختیاری می‌تواند با انتخاب کلید ستاره به صندوق صوتی راه یافته و پرسش خود را مطرح کند که پس از طرح آن، کد پرونده مربوطه اعلام می‌شود.
      وی تصریح کرد: پرسش طرح شده، از سوی مشاور مرکز بررسی شده و پاسخ کارشناسی در قالب صوت در نرم‌افزار بارگذاری می‌شود.
      وی درباره نحوه دریافت پاسخ بیان کرد: در مرحله بعد، مشاوره گیرنده می‌تواند با سامانه سجا به شماره 31200 تماس گرفته و با انتخاب داخلی شش و وارد کردن کد پرونده، صوت مشاوره‌ی ارائه شده را دریافت کند.
      گفتنی است، مرکز مشاوره تلفنی در حوزه‌های پزشکی، مامایی و روانشناسی فعالیت می‌کند و حوزویان تمامی استان‌ها امکان بهره‌مندی از این خدمت را دارند.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.