مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • قابل‌توجه طلاب و روحانیون محترم

      فراخوان ثبت‌نام از روحانیون پزشک و فرزندان پزشک روحانی

      کد: 8474
      ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
      معاونت سلامت/ به‌منظور شناسایی، تکریم و بهره‌مندی از ظرفیت پزشکان، دندان‌پزشکان و داروسازان، همایش تجلیل از روحانیون و همسر و یا فرزندان آنها که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر مرتبط با پزشکی هستند برگزار خواهد شد.
      فراخوان ثبت‌نام از روحانیون پزشک و فرزندان پزشک روحانی

      روابط عمومی معاونت سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه به اطلاع می‌رساند، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نظر دارد جهت شناسایی، تکریم و بهره‌مندی از ظرفیت پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و واجدین مدرک کارشناسی و بالاتر مرتبط با پزشکی که طلبه یا روحانی بوده و یا همسر و فرزندان طلاب و روحانیون محترم می‌باشند، همایشی برگزار نماید.
      درصورتی‌که شما روحانی محترم و یا هر یک از فرزندانتان دارای مدارک فوق الذکر می‌باشید، خواهشمندیم با تکمیل فرم ذیل (
      ثبت نام)، ما را در دسترسی به تعداد مدعوین و برگزاری همایش یاری فرمایید.
      در پایان یادآور می‌شود معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده شما به‌منظور هرچه بهتر اجراشدن برنامه، استقبال نموده و هم‌چنین شماره تلفن 31206360 -025 (دکتر علائی) به‌منظور پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

      ثبت نام





      رحیمی
      18/08/1395  14:16
      پاسخ 0 0
      باسلام طرح خوبی است شناسائی مشکل است . بعصی متخصصان با تردید اطلاعات می دهندو قائل به ارائه اطلاعات مثل کد ملی نیستند.
      احمدی
      12/07/1395  17:11
      پاسخ 0 0
      سلام. جرا گزینه کارشناسی ارشد وجود نداره؟ و همینطور رشته مدیریت بهداشت و درمان؟؟ من مجبور شد قسمت کارشناسی و رشته سایر رو انتخاب کنم که خب پر از ابهام هست! لطفا رسیدگی کنید
      ناشناس
      09/07/1395  22:04
      پاسخ 0 0
      با عرض سلام وادب خدمت شما من که مدرک نسخه پیچی رو از سازمان نظام پرستاری کل دریافت کرده ام شامل این فراخوانی میشم؟
      باتشکر
      براهیمی 3110
      01/07/1395  14:33
      پاسخ 0 0
      اصل کار ، بسیار بجا و خوب است بشرطی که از ابتدا انتظار همکاری تبرئی از آنها نداشته باشیم ولی شناسائی و تهیه آمار کمی مشکل است چون خودم از طریق دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی استان پیگیر شدم آمار دقیق با مشخصات خواسته شده را ندارند.
      سلام علیکم بنده هم که ثبت نام کردم از شما بسیار مم
      30/06/1395  06:56
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم بنده هم که ثبت نام کردم از شما بسیار ممنون هستم ایشالا که عزیزان مسوول فکری هم برای اشتغال این جوانان نخبه داشته باشه.
      ایمان
      29/06/1395  01:09
      پاسخ 0 0
      خب اونهایی هم که مثل بنده پدرشون پزشکه رو هم توی لیست اضافه کنید!
      زهرا مهدیلو
      28/06/1395  15:46
      پاسخ 0 0
      امیدوارم اینگونه همایشها پیشرو باشد در جهت پیشرفت علم طب با علوم دینی.
      کاظمعلی حسینی از استان مازندران نکاء
      27/06/1395  23:31
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم ان شاء الله حوزه بتواند امکانات اولیه رادر اختیار طلبه ها قرار بدهد تا سبب پیشرفت در حامعه شود و به مشکلات مردم پاسخگو باشند
      حاجی رحیمیان
      17/06/1395  08:23
      پاسخ 4 1
      سلام علیکم بسیار بسیار کار مبارکی است انشائالله حوزه های علمیه بتواند گام بلندی در مسیر تولید دانش سلامت و طب بردارد و خود را پیشرو در این امور قرار دهد و بوعلی سیناها و رازی ها و ابوریحان ها و ... تربیت و در رشد جوامع بشری السابقون السابقون گردد.
      رودیکا رفیعی
      15/06/1395  19:22
      پاسخ 0 0
      با سلام
      فکر بسیار خوبی میباشد و فرصتی برای کمک به همنوعان عزیز.
      ناشناس
      15/06/1395  12:06
      پاسخ 0 0
      سلام
      ایا این همایش شامل اتباع خارجی نیز میشود؟
      محمد حمیدی
      15/06/1395  12:03
      پاسخ 0 0
      با سلام
      ایا ثبتنام همایش طلاب پزشک شامل اتباع خارجی هم میشود؟
      سید حسین موسوی
      12/06/1395  22:27
      پاسخ 0 0
      با سلام و تشکر از این اقدام بسیار زیبا و نیکتان
      اینجانب مقطع دکترا در یکی از رشته های علوم پزشکی هستم اما گزینه دکتری یا PhD در بین گزینه هایتان نبود به هر حال ثبت نام کرده ام و گزینه ذخیره را زده ام اما پیامی مبنبی بر تایید ثبت نام ظاهر نشد. لطفا اگر اسمم در لیست امده است و ثبت نام انجام شده از طریق ایمیل بنده را مطلع نمایید
      ارادتمند موسوی
      بیری ایزددوست
      12/06/1395  17:16
      پاسخ 1 0
      با عرض سلام،خبر عالی بود ایشالا که نتیجه داشته باشه وکمکی به بیکاری ما باشه
      عابدینی
      12/06/1395  16:17
      پاسخ 2 0
      با سلام این کارخیلی خوبه ولی برخی شاید تادیپلم تجربی خوندن مثل من اونا چه کنند ضمنااگرتخصصی طب اسلامی اگر تو حوزه بود خیلی خوب بود باتشکر
      مهیا
      12/06/1395  10:53
      پاسخ 0 0
      در پیامکی که فرستادید گفتید کلیه رشته های مرتبط با پزشکی و پیرا پزشکی
      و وقتی وارد سایت میشیم فقط شامل رشته های پزشکی و تخصصی میشود
      کار خوبیه ولی کاش پیامرسانی بهتری داشتید.
      و کل شاخه های پزشکی و پیرا پزشکی از مقطع کاردانی تا تخصص را قید میکردید
      ریحانه سادات جزایری
      12/06/1395  10:31
      پاسخ 1 0
      در شروع .کار بسیار با ارزشی است
      A
      12/06/1395  00:15
      پاسخ 2 0
      باسلام اکثر رشته های پیراپزشکی مدرک کارشناسی میگیرند و وارد بازار کار میشوند کاش مدرک کارشناسی هم لحاظ میشد
      ملک حسینی
      11/06/1395  21:55
      پاسخ 1 0
      تا کی زمان داره؟ چرا از مرحله اول ثبت نام نمیشه رد شد؟
      زهرا گلچوب
      11/06/1395  19:16
      پاسخ 1 0
      لباسلام ....طفا از دانشجویان پزشکی یا دندانپزشکی نیز دعوت کنید ..
      معصومه فراهانی
      11/06/1395  17:38
      پاسخ 3 1
      باسلام بنده کارشناس مامایی هستم چرا این همایش شامل کارشناسان رشته پزشکی نمیشود
      بنده خدا
      11/06/1395  15:06
      پاسخ 0 0
      سلام علیک.
      کار خوبی است. فقط می بایست طوری باشد که سایر طلاب علاقمند به مباحث پزشکی هم در این همایش بتوانند شرکت کنند تا با برنامه ریزی شما بتوانیم جامعه پزشکی طلبه و متعهدی را ازبین روحانیون پرورش دهیم.
      نه فقط آنهایی شرکت کنند که خودشان دستی در کار دارند! هدف والای این همایش هم ترغیب طلاب جوان به رشته های پزشکی و موردنیاز جامعه باشد.
      باتشکر
      مهردادعلمی
      11/06/1395  13:24
      پاسخ 0 0
      با سلام و عرض ادب . بنده همسرم ماما و ارشد ژنتیک میباشد و پرسنل رسمی علوم پزشکی شیراز ایا میتواند ثبت نام نماییم. با تشکر
      محمد رضا خوش نژاد
      11/06/1395  12:13
      پاسخ 0 0
      با عرض سلام و خسته نباشی
      چه خوب می شد با شناسائی خانواده پزشکی طلاب مرکزی درمانی تشکیل می دادید تا درمان در این مراکز انجام می شد چنانچه در مانند سپاه و نیروهای تظامی چنین مراکزی هست که بدون پرداخت یک ریال درمان و جراحی صورت می پذیرد.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.